Odpowiednio wymodelowana sylwetka jest synonimem kobiecości. Jednak nie ma się co oszukiwać – niewiele kobiet może pochwalić się efektownie wyrobionymi mięśniami ud i pośladków. Jednocześnie zdjęcia na Instagramie nie poprawiają samooceny, choć wiadomo, że większość celebrytek zupełnie nie prezentuje się tak jak na tych obrobionych fotkach. Ale nie oznacza to wcale, że i my nie mamy podążać do celu, czyli zgrabnej sylwetki. Dziś doradzimy Wam, jak to zrobić z głową, za to bez użycia Photoshopa. Czas poznać nasze rady. Ten poradniki dedykowany jest nie tylko fit kobietom, lecz wszystkim, które chcą pochwalić się piękną sylwetką.




W tym artykule znajdziesz:
1. Dobre ćwiczenia mają znaczenie
2. Aktywność przez wielkie A, czyli…jazda na rowerze
3. Regularność na miarę złota
4. Dieta także ma znaczenie


Dobre ćwiczenia mają znaczenie

Wiadomo, że mięśnie nie biorą się z siedzącego trybu życia. Zatem jeżeli nie zmienicie swoich nawyków i nie przestaniecie spędzać czasu na siedzeniu na kanapie i oglądaniu tv, to nie macie co liczyć na świetną sylwetkę. Dlatego też czas podjąć się zmiany w swoim stylu życia. I tutaj musicie pamiętać, że ćwiczyć trzeba i to regularnie. A więc codziennie trzeba być aktywnym i codziennie warto ćwiczyć. Przy czym duże znaczenie ma sama jakość ćwiczeń. Nie wystarczy tylko hula hop czy też zrobienie 10 brzuszków. Otóż należy podjąć się takich ćwiczeń, które rzeczywiście wpływają na sylwetkę i pozwalają na jej wyrobienie. Zacznijmy od rozgrzewki. Mogą to być skłony, następnie bieg w miejscu czy podskoki. Następnie należy przejść do brzuszków. Po 10 minutach rozgrzewki można już przejść do ćwiczeń rzeczywistych, czyli właśnie tych, które sprawią, iż Wasza sylwetka będzie pięknie wymodelowana. Na mięśnie ud i pośladków nic tak dobrze nie działa, jak nielubiane przez niemal wszystkich „nożyce”. Trzeba ćwiczyć te pionowe i poprzeczne, najlepiej seriami po około 10 powtórzeń, potem minuta przerwy i znowu ćwiczenia.

Aktywność przez wielkie A, czyli…jazda na rowerze

Są takie sporty, których uprawianie rzeczywiście poprawia kobiecą figurę. Dzięki nim sylwetka staje się wymodelowana i jędrna i tutaj oczywiście mamy na myśli jazdę na rowerze. Jest to niezwykle przyjemna aktywność, która dodatkowo sprawia, iż można naprawdę się zrelaksować, a przy tym wyrobienie mięśni jest stosunkowo szybkie. Warto też zauważyć, że rowery dostępne są w wielu rodzajach i tak naprawdę niezależnie czy wybierzecie rower górski, czy turystyczny bądź szosowy, bo każdy jest dobrym wyborem i świetnie sprawdzi się podczas wyrabiania mięśni ud i pośladków. Ale jazda na rowerze ma jeszcze jedną dużą zaletę, otóż pozwala zaoszczędzić, wszak rower może być świetną alternatywą dla samochodu, a chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że ceny paliwa obecnie do tanich nie należą. Ale pomyślcie też, że taka aktywność fizyczna wpływa pozytywnie na pracę całego organizmu.

Regularność na miarę złota

Bez problemu można znaleźć tanie rowery, bez problemu można ćwiczyć i to niezależnie jaka jest pogoda za oknem, bez problemu można też znaleźć czas na trening, bo przecież nie zajmuje on więcej niż choćby 40 minut. A jednak skoro to takie łatwe, to dlaczego tak wiele osób rezygnuje z walki o zdrową i piękną sylwetkę? Otóż wynika to z faktu, że zwyczajnie nie mają one motywacji i brakuje regularności, a także samozaparcia. A przecież tak nie może być, a wręcz nie powinno. Dlatego dbając o siebie musicie pamiętać, że w zdrowy styl życia wpisuje się uprawianie sportu i aktywny tryb życia nie przez miesiąc, nie przez rok, lecz cały czas. Tutaj nie można pójść na kompromisy.



Dieta także ma znaczenie

Nie można też zapominać, że w aktywny styl życia wpisuje się zdrowa dieta. Stąd też jeżeli zależy Wam na wypracowaniu mięśni, musicie dostarczać organizmowi wiele składników odżywczych, ale też witamin. Jednocześnie duże znaczenie ma białko, co wcale nie oznacza, że musicie jadać duże ilości mięsa z kurczaka, wszak rośliny strączkowe mają większą ilość białka i to świetnie przyswajalnego. Oczywiście z menu należy wykluczyć jedzenie śmieciowe, papierosy oraz alkohol. Za to należy wprowadzić duże ilości warzyw i zbilansowane posiłki, a efekt przerośnie Wasze oczekiwania.

Zapraszamy też do lektury innych artykułów z kategorii lifestyle, w której między innymi wyjaśniamy co oznacza pożar, dym i ogień we śnie oraz przedstawiamy 4 produkty, które mają wpływ na jakość życia seksualnego.